
Forbrukeratferd
Hans Mathias ThjømøeThjømøe, Hans Mathias · Bok · Bokmål · utgitt c1999
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001133457 *00520231216054256.0 *007cr *007ta *008150508s1999 no# 000 0 nob *00901664cam a2200421 c 4500 *015 $a9911650$2nbf *019 $bl *020 $a8251839831$qh.$cNkr 448.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999909683324702201 *035 $a(NO-LaBS)9169577(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092564860 *035 $a(NO-TrBIB)990968332 *035 $a990968332-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a366.1 *080 $a658.8.013 *080 $a659.113.252 *08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor *084 $aMc 34$2ubtkl/2 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd$cHans Mathias Thjømøe *250 $a6. utg. *260 $a[Oslo]$bTano Aschehoug i samarbeid med Singularis$cc1999 *300 $a547 s.$bill. *500 $a1. utg. Oslo : Norges markedsforbund, 1988 *500 $aOpplagshistorikk: 6. utg., 2. oppl. 2001 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-05-31 *653 $aforbrukeratferd$ainformasjonsbehandling$aforbrukere$amarkedsanalyser$amarkedsføringer$aforbruksforskning$akundepsykologi$amarkedsføring$aforbrukeradferd$amarkedsanalyse$aatferd$akjøpsatferd$_35159500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008091900004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251839831 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788251839839 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999909683324702202$b2021-11-14T19:51:08Z$z999909683324702202 ^