Spis for livet! : effekten av reklame på etterspørselen etter tomater
B. Kristoffersen, K. Rickertsen og M.S. RønnestadBjørn Kristoffersen
Artikkel Bokmål
*0011616786 *008931029s1993 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a659.1 *100 $aKristoffersen, Bjørn$_152873000 *245 $aSpis for livet!$beffekten av reklame på etterspørselen etter tomater$cB. Kristoffersen, K. Rickertsen og M.S. Rønnestad *300 $aS. 61-71 : ill. *700 $aRickertsen, Kyrre$_130941600 *700 $aRønnestad, Marie Steen$_167661900 *773 $tLandbruksøkonomisk forum$gÅrg. 10, nr 3 (1993)$x0800-5974$w(NO-LaBS)946922(tnr) *999 $z9300164414$anorart:9300164414 ^