*0011783820
*008220304s2009 xx# u nob d
*009 n m a22 c 4500
*019 $bl
*020##$a9788272186301$qh.
*035 $a(NO-LaBS)15935515(bibid)
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001#$aVibe, Nils$d1951-$0(NO-TrBIB)90269886$_15402900
*24510$aÅ være ungdomsskolelærer i Norge :$bresultater fra OECDs internasjonale studie av undervisning og læring (TALIS)$cNils Vibe, Per Olaf Aamodt og Tone Cecilie Carlsten
*260 $aOslo$bNIFU STEP$c2009
*300##$a222 s.$bill.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*4901#$aRapport / NIFU STEP$v23/2009
*653##$agrunnopplæring$alærere$aundervisning$askoleledelse$alæringsmiljø$alærerprofiler$avurderinger$aarbeidstid$aansettelsesforhold$aundervisningsformer$aundervisningssyn$aungdomsskolen$aungsdomsskolelærer$_176332000
*7001#$aAamodt, Per Olaf$0(NO-TrBIB)90275631$_23435200
*7001#$aCarlsten, Tone Cecilie$0(NO-TrBIB)6006307$_107098400
*7760#$tÅ være ungdomsskolelærer i Norge : Resultater fra OECDs internasjonale studie av undervisning og læring (TALIS)$w991119964654702201
*830 0$aRapport (NIFU STEP : trykt utg.)$x1504-1824$v23/2009$_13686300
*85201$a47BIBSYS_HH$6990934725364702214$9P
*85201$a47BIBSYS_HIB$6990934725364702221$9P
*85201$a47BIBSYS_HIT$6990934725364702210$9P
*85201$a47BIBSYS_NIFU$6990934725364702271$9P
*901 $a80
^