*001183313 *00520250613082224.0 *007ta *008121009duuuu199udk m 0mul d *00900928cas a2200289 c 4500 *019 $bj *022 $a0105-1962 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998110862404702201 *035 $a(NO-TrBIB)811086240 *035 $a811086240-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *041 $aswe$anob$adan *080 $a656.1 *084 $aNb 41$2ubtkl/2 *084 $aU$2oosk *1300 $aRapport (Nordisk trafikksikkerhetsråd : trykt utg.)$_41880400 *24510$aRapport$cNordisk Trafiksikkerhedsråd *260 $aKøbenhavn$bRådet. *588 $aKilde: Nr 27(1980). *653 $aTrafikksikkerhet$xForskning$_21325700 *7102 $aNordisk trafikksikkerhetsråd$0(NO-TrBIB)90401726$_27576700 *7760 $tRapport (Nordisk trafikksikkerhetsråd : online)$w991019665044702201 *78504$tNordiske seminar- og arbejdsrapporter (trykt utg.)$g1991$w999110453504702201 *901 $a80 *991 $aparts *999 $aoai:nb.bibsys.no:998110862404702202$b2021-11-14T19:54:51Z$z998110862404702202 ^