Forbrukeratferd : økonomisk psykologi i markedsføring
Hans Math. ThjømøeThjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt 1988
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001227479 *00520250613133722.0 *007cr *007ta *008140919s1988 no 000 u nob d *00900988cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999010908754702201 *035 $a(NO-LaBS)14547252(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)143435752 *035 $a(NO-TrBIB)901090875 *035 $a901090875-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a659.113.2$2UDC Medium edition *080 $a659.113.25 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd :$bøkonomisk psykologi i markedsføring$cHans Math. Thjømøe *260 $aBorgen$bSingularis$c1988 *300 $a192 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-07-24 *588 $aKatalogisert etter omslag *653 $aforbrukeratferd$aforbrukeradferd$amarkedsanalyse$amarkedsføring$_47865500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014072405046$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999010908754702202$b2021-11-14T19:58:59Z$z999010908754702202 ^