*001268005
*00520250613114742.0
*007ta
*008151023s2002 no 000 u nob d
*00901875cam a2200529 c 4500
*019 $bl
*020 $a8277090463$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990221545904702201
*035 $a(FHS-KS)11461
*035 $a(NO-LaBS)5700361(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)022154590
*035 $a022154590-47bibsys_network
*035 $a022154590-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*060 4$aLB
*060 4$aLC
*060 4$aZ
*080 $a02
*080 $a027
*080 $a027$2UDC Medium edition
*080 $a027.7
*080 $a028
*080 $a02:37
*080 $a02:37.011
*080 $a37.011
*080 $a37.013$2UDC Medium edition
*1001 $aSætre, Tove Pemmer$d1945-$0(NO-TrBIB)90122506$_31072600
*24510$aBiblioteket som læringsarena med bibliotekaren som pedagog :$bet utviklingsarbeid knyttet til bibliotekarutdanning med sikte på å etablere et nytt fagområde kalt "bibliotekpedagogikk"$cTove Pemmer Sætre
*260 $aBergen$bHøgskolen i Bergen$c2002
*300 $a208 s.$bill.
*4901 $aRapport ... i Høgskolens "Skriftserie"$vnr 3/2002
*500 $aHovedfagsoppgave i pedagogikk - Norsk lærerakademi, 2001
*650 2$aEducation$_10371700
*650 2$aInformation Storage and Retrieval$_12549700
*650 2$aInformation science$_18978200
*650 2$aLearning$_10221000
*650 2$aLibrarians$_42321300
*650 2$aLibraries$xutilization$_52985400
*650 2$aPsychology, Educational$_11134800
*650 2$aTeaching$_11134900
*650 7$aBibliotek$0(NO-TrBIB)HUME00119$2humord$_343848600
*650 7$aBibliotekarer$2tekord$_185530400
*650 7$aBrukeropplæring$0(NO-TrBIB)HUME00134$2humord$_185714800
*650 7$aPedagogikk$2tekord$_185611300
*653 $abibliotekpedagogikk$apedagogikk$abibliotek$alæringsarena$abibliotekdidaktikk$alæringsmiljø$alæring$abrukeropplæring$alæringssenter$aundervisning$_52985500
*830 0$aRapport (Høgskolen i Bergen : trykt utg.)$x1501-5815$vnr 3/2002$w999901392804702201$_13043200
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990221545904702202$b2021-11-14T20:06:08Z$z990221545904702202
^