Forbrukeratferd : økonomisk psykologi i markedsføringen
Hans Mathias ThjømøeThjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt 1989
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001636327 *00520250613133722.0 *007ta *008150227s1989 no 000 u nob d *00900982cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999010992954702201 *035 $a(NO-LaBS)13684908(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)901099295 *035 $a901099295-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a159.9 *080 $a658.8 *080 $a659.113.252 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd :$bøkonomisk psykologi i markedsføringen$cHans Mathias Thjømøe *250 $a2. utgave *260 $aBorgen$bSingularis$c1989 *300 $a265 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-08-25 *653 $amarkedsføring$aforbrukeratferd$apsykologi$aforbrukerundersøkelser$aforbruksforskning$akjøperatferd$akonsumentatferd$amarkedsanalyse$_92621800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017081748067$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919843592002202$b2021-11-14T20:37:49Z$z999919843592002202 ^