*001699670
*00520230310160328.0
*007cr
*007ta
*008140916s1985 no# 000 0 nob d
*00902068cam a2200517 c 4500
*015 $a8505741$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998610302654702201
*035 $a(NO-LaBS)13940148(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)133873447
*035 $a(NO-TrBIB)861030265
*035 $a861030265-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a(481)
*080 $a334.4.095.3
*080 $a631
*080 $a631.1
*080 $a637.5
*08274$a338.176$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aIsaksen, Geir Petter$0(NO-TrBIB)12024733$_80187100
*24510$aSamhandling og styring i jordbruket :$ben studie av det norske markedssystemet for kjøtt = Cooperation and control in agriculture : a study on the Norwegian marketing system for meat products$cby Geir Isaksen
*260 $aÅs-NLH$bILØ$c1985
*300 $aII, 369 s.$bfig.
*4901 $aMelding / Norges landbrukshøgskole, Institutt for landbruksøkonomi$v51
*500 $a"Dette arbeidet er en del av forskningsprogrammet "Landbrukssamvirket i samfunnet" ..." - Forordet.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-10-24
*650 7$aAgricultural policies$2agrovoc$_186282400
*650 7$aAgriculture$2agrovoc$_185746100
*650 7$aCooperation$2agrovoc$_185544100
*650 7$aDomestic markets$2agrovoc$_186627400
*650 7$aLandbrukspolitikk$2tekord$_187131100
*650 7$aManagement$2agrovoc$_185544300
*650 7$aMarketing policies$2agrovoc$_187288800
*650 7$aMeat products$2agrovoc$_187174700
*650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900
*650 7$alandbruksøkonomi$2tekord$_187863800
*7102 $aLandbrukssamvirket i samfunnet (program)$0(NO-TrBIB)90511264$_58311500
*7400 $aCooperation and control in agriculture
*7400 $aLandbrukssamvirket i samfunnet
*830 0$aMelding (Norges landbrukshøgskole. Institutt for landbruksøkonomi : trykt utg.)$x0800-9651$v51$w998320030344702201$_16043000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013102406058$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998610302654702202$b2021-11-14T20:43:07Z$z998610302654702202
^