Markedsføringsledelse
Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Mathias ThjømøeBlom, Svein-Erik · Bok · Bokmål · utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001705732 *00520231227065553.0 *007cr *007ta *008140925s1994 no# 000 0 nob *00901813cam a2200469 c 4500 *015 $a9511647$2nbf *019 $bl *020 $a8251832365$qh.$cNkr 428.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999411795594702201 *035 $a(NO-LaBS)2479741(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100978843 *035 $a(NO-TrBIB)941179559 *035 $a941179559-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a658.8 *08204$a658.8$223 *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *24510$aMarkedsføringsledelse$cSvein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Mathias Thjømøe *250 $a4. utg. *260 $a[Oslo]$bTANO$c1994 *300 $a633 s.$bill. *500 $a1. utg. Oslo : Tanum-Norli, 1984 *500 $aOpplagshistorikk: 4. utg., 2. oppl. 1995 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-04 *650 7$aLærebøker$0(NO-TrBIB)HUME00179$2humord$_186338000 *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100 *650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200 *653 $amarkedsføring$aledelse$aanalyser$abedriftsledelse$amarkedsanalyser$amarknadsføring$amarkedsføringsledelse$_98957900 *7001 $aFramnes, Runar$d1948-$0(NO-TrBIB)90071668$_13905900 *7001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010031603002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8251832365 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788251832366 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999411795594702202$b2021-11-14T20:43:31Z$z999411795594702202 ^