*001716280
*00520230305134419.0
*007cr
*007ta
*008140912s2008 no 000 0 nob
*00902104cam a2200493 c 4500
*015 $a0909242$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990827641404702201
*035 $a(NO-LaBS)14966249(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)08276414x
*035 $a(NO-TrBIB)143082914
*035 $a08276414x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a371.11
*08274$a372.12$qNO-OsNB$25/nor
*0831 $223$a371.20089$qNoBeU
*1001 $aVedøy, Gunn$d1970-$0(NO-TrBIB)2025555$_18910600
*24510$a"En elev er en elev", "barn er barn" og "folk er folk" :$bledelse i flerkulturelle skoler$cGunn Vedøy
*260 $a[Oslo]$bDet utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$bUnipub$c2008
*300 $a395 s.
*4901 $aDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$vno. 102
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2008
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-30
*650 7$aAdministrasjon$0(NO-TrBIB)HUME07577$2humord$_185587300
*650 7$aFlerkulturalitet$0(NO-TrBIB)HUME25801$2humord$_185631800
*650 7$aFlerkulturell pedagogikk$0(No-TrBIB)HUME07885$2humord$_245023400
*650 7$aFlerspråklige elever$0(NO-TrBIB)HUME22595$2humord$_187607900
*650 7$aLedelse$0(No-TrBIB)HUME13632$2humord$_243077500
*650 7$aMangfold$0(NO-TrBIB)HUME00511$2humord$_185741200
*650 7$aMinoriteter$0(NO-TrBIB)HUME09268$2humord$_185631900
*650 7$aSkoleledelse$0(NO-TrBIB)HUME24650$2humord$_185587900
*650 7$aSkolen$0(NO-TrBIB)HUME27903$2humord$_335394400
*650 7$aSkoler$0(NO-TrBIB)HUME16617$2humord$_185588200
*653 $askoleledelse$aflerkulturell$apedagogikk$aflerkulturelt$asamfunn$aopplæring$_99862900
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 102$w990000894194702201$_204434800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014063008115$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990827641404702202$b2021-11-16T03:24:35Z$z990827641404702202
^