Markedsplanlegging i praksis : teorier og simuleringsmodellene : MaxPro
MaxPro (Tittel på bokryggen) Hans Mathias ThjømøeThjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001935451 *00520250613113646.0 *007cr *007ta *008140227s1999 no 000 u nob *00900984cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a8290979118$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990002143024702201 *035 $a(NO-LaBS)2280206(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000214302 *035 $a(NO-TrBIB)100485324 *035 $a000214302-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a658.8.012.2$2UDC Medium edition *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aMarkedsplanlegging i praksis :$bteorier og simuleringsmodellene : MaxPro$cHans Mathias Thjømøe *24618$aMaxPro *260 $a[Borgen]$bSingularis$c1999 *300 $a152 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-15 *588 $aKatalogisert etter omslag *7400 $aMaxPro *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021500066$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990002143024702202$b2021-11-14T21:07:18Z$z990002143024702202 ^