*001413873
*00520230312142435.0
*007cr
*007ta
*008150925s1990 no# 000 u nob d
*00901162cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999004580974702201
*035 $a(NO-LaBS)14092291(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092856993
*035 $a(NO-TrBIB)900458097
*035 $a900458097-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a65(08)
*080 $a65.012.2
*080 $a658.8
*1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400
*24510$aBeslutningsstøttesystemer i markedsføringen - hvor står vi og hvor går vi? :$ben oversikt over ulike tilnærminger$cav Hans Mathias Thjømøe
*260 $aSandvika$bStiftelsen Bedriftsøkonomisk institutt$c1990
*300 $a43 s.$bdiagr.
*4901 $aArbeidsnotat / Handelshøyskolen BI$v1990/6
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-06-30
*830 0$aArbeidsnotat (Handelshøyskolen BI : 1990-1993 : trykt utg.)$x0803-2513$v1990/6$w999006659204702201$_14265400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009063000081$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999004580974702202$b2021-11-14T20:18:59Z$z999004580974702202
^