*0011038970 *00520170207093221.0 *007ta *008090617s2007 xx 000 u nob d *00900896caa a2200205 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990718432804702201 *035 $a(NO-TrBIB)071843280 *035 $a071843280-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBergby, Anne Katrine$d1964-$0(NO-TrBIB)90547470$4aut$_11633100 *24510$aIntonasjon$cAnne katrine Bergby *260 $c2007 *300 $aS. 168-178$bmus. *500 $aAv innholdet: Hva er intonasjon? : Adekvat intonasjon, Melodisk intonasjon ; Intonasjonsarbeid i musikkundervisningen :Hva kan hørelærerfaget bidra med? ; Teori og begreper ; Eksempler på øvelser for å bevisstgjøre intonasjonen ; Veien videre *653 $atonehøyde$aintonasjon$ainnsynging$ahørelære$alyttelære$_126129100 *7730 $tØre for musikk$dOslo : Unipub, 2007$z9788274772908$w990711497404702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990718432804702202$b2021-11-01T03:18:43Z$z990718432804702202 ^