*00115401 *00520250613152605.0 *007cr *007ta *008140215s1990 sw 000 0 swe d *00901129cam a2200277 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999206549244702201 *035 $a(NO-LaBS)13797166(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101858744 *035 $a(NO-TrBIB)920654924 *035 $a920654924-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a016:656.1.08 *24500$aBibliografi 1989$cNordisk kommitté för trafiksäkerhetsforskning *260 $aLinköping$bNordisk Trafiksikkerhedsråd$c1990 *300 $a65, 3 s. *4901 $aNORD$v84 *4901 $aRapport / Nordisk Trafiksikkerhedsråd$v54 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-08 *7102 $aNordisk komité for trafikksikkerhetsforskning$0(NO-TrBIB)90097847$_14649700 *830 0$aNORD (Nordisk ministerråd : trykt utg.)$x0903-7004$v84$w998711599534702201$_12295200 *830 0$aRapport (Nordisk trafikksikkerhetsråd : trykt utg.)$x0105-1962$v54$w998110862404702201$_14649800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010071608075$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999206549244702202$b2021-11-14T19:40:36Z$z999206549244702202 ^