*001449241
*00520231226065509.0
*007cr
*007ta
*008150615s1992 no# 000 0 nob
*00901894cam a2200457 c 4500
*015 $a9201027$2nbf
*019 $bl
*020 $a8200213617$qib.$cNkr 298.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999214231874702201
*035 $a(NO-LaBS)394430(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102800065
*035 $a(NO-TrBIB)921423187
*035 $a921423187-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*0411 $heng
*044 $cno
*080 $a658.018
*080 $a658.62.018.2
*080 $a658.8
*080 $a658.8$2UDC Medium edition
*08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aNb 28$2ubtkl/2
*1001 $aFraser-Robinson, John$0(NO-TrBIB)90341373$_73905400
*24510$aTilbake til fremtiden :$bfra kvantitet til kvalitet ved hjelp av total kvalitetsmarkedsføring$cJohn Fraser-Robinson og Pip Mossecrop ; oversatt av Anita Garmannslund
*2461 $aTotal quality marketing$iOriginaltittel
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1992
*300 $a256 s.$bill.$c25 cm
*4900 $aNæringslivets bibliotek
*500 $aPå omslaget: Forord av Gorm Kunøe, Norges MarkedsHøyskole
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-12-17
*650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100
*650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200
*653 $amarkedsføring$akvalitet$akvalitetsstyring$abedriftskultur$akvalitetsledelse$atqc$akvalitetsmarkedsføring$aquality$amarketing$_73905500
*7001 $aMossecrop, Pip$0(NO-TrBIB)90614766$emedarb.$_73905600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010120905055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200213617
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200213611
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*961 $a222$9local
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999214231874702202$b2021-11-14T20:21:42Z$z999214231874702202
^