Forbrukeratferd : kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen
Hans Mathias ThjømøeThjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt cop. 1996
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001571835 *00520230331172613.0 *007cr *007ta *008140110s1996 no# 000 0 nob *00901175cam a2200349 c 4500 *015 $a9708537$2nbf *019 $bl *020 $a8290979088$qh.$cNkr 348.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999609128784702201 *035 $a(NO-LaBS)2938147(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111255775 *035 $a(NO-TrBIB)960912878 *035 $a960912878-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a659.113.252 *08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor *084 $aMc 34$2ubtkl/2 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd :$bkjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen$cHans Mathias Thjømøe *250 $a5. utg. *260 $aAsker$bSingularis$ccop. 1996 *300 $a468 s.$bill. *500 $a1. utg. Oslo : Norges markedsforbund, 1988 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-01-05 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011010503035$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999609128784702202$b2021-11-14T20:31:45Z$z999609128784702202 ^