Forbrukeratferd : økonomisk psykologi i markedsføringen
[Hans Math. Thjømøe]Thjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt 1990
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001672159 *00520230312145051.0 *007cr *007ta *008140114s1990 no# 000 0 nob d *00901269cam a2200361 c 4500 *019 $bl *020 $a8290979010$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999007811144702201 *035 $a(NO-LaBS)14885727(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)102385564 *035 $a(NO-TrBIB)900781114 *035 $a900781114-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a366.1 *08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor *084 $aMc 34$2ubtkl/2 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd :$bøkonomisk psykologi i markedsføringen$c[Hans Math. Thjømøe] *250 $a3. utg. *260 $aBorgen$bSingularis$c1990 *300 $a409 s.$bill. *500 $a1. utg. Oslo : Norges markedsforbund, 1988 *500 $a2. oppl. med 411 s. *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1990 (Nkr 290.00) *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-10-30 *653 $akjøpsatferd$aforbrukerundersøkelser$amarkedsforsking$amarkedsføring$_95982100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010100508088$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999007811144702202$b2021-11-14T20:40:34Z$z999007811144702202 ^