Markedsføringsledelse
Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Math. ThjømøeBlom, Svein-Erik
Bok Bokmål utgitt 1985
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001871581 *00520230310165902.0 *007cr *007ta *008150701s1985 no# 000 u nob d *00901283cam a2200349 c 4500 *015 $a8504011$2nbf *019 $bl *020 $a8251820650$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998660050054702201 *035 $a(NO-LaBS)4269530(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101947860 *035 $a(NO-TrBIB)866005005 *035 $a866005005-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.8 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *24510$aMarkedsføringsledelse$cSvein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Math. Thjømøe *250 $a2. utg. *260 $a[Oslo]$bTANO$c1985 *300 $a555 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-11-10 *650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200 *653 $amarkedsføring$aledelse$amarkedsanalyse$amarkedsplanlegging$abedriftsledelse$aforbrukeratferd$aprognoser$aprispolitikk$asalg$amarketing$_112887800 *7001 $aFramnes, Runar$d1948-$0(NO-TrBIB)90071668$_13905900 *7001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007080204011$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *961 $a220$9local *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:998660050054702202$b2021-11-14T20:55:33Z$z998660050054702202 ^