Forbrukeratferd
Hans Math. ThjømøeInngår i serie: Praktisk markedsføring (31988nr 5/6)
Thjømøe, Hans Mathias Bok Bokmål utgitt c1988
Thjømøe, Hans Mathias Bok Bokmål utgitt c1988
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001975403 *00520230312121243.0 *007cr *007ta *008140219s1988 no# 000 0 nob d *00901104cam a2200313 c 4500 *015 $a8801207$2nbf *019 $bl *020 $qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998860232204702201 *035 $a(NO-LaBS)15156978(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)132500930 *035 $a(NO-TrBIB)88602322x *035 $a88602322x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd$cHans Math. Thjømøe *260 $aOslo$cc1988 *300 $a77 s.$c24 cm *4901 $aPraktisk markedsføring$v3(1988)nr 5/6 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-07-16 *653 $aforbrukerundersøkelser$amarkedsføring$aforbrukeratferd$_122277000 *830 0$aPraktisk markedsføring (trykt utg.)$x0801-3411$v3(1988)nr 5/6$w998660317584702201$_28970200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013071608194$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998860232204702202$b2021-11-14T21:12:38Z$z998860232204702202 ^