"Eg må være slik dei trur eg er" : en refleksjon for læreren i møte med eleven
Har overordnet post
Berg, Grete Dalhaug Artikkel Nynorsk utgitt 2015
Berg, Grete Dalhaug Artikkel Nynorsk utgitt 2015
*0011000742 *00520190130110920.0 *007ta *008150925s2015 xx# 000 u nno d *00900879caa a2200193 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991516800604702201 *035 $a(NO-TrBIB)15168006x *035 $a15168006x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aBerg, Grete Dalhaug$d1955-$0(NO-TrBIB)97041173$4aut$_81201900 *24510$a"Eg må være slik dei trur eg er" :$ben refleksjon for læreren i møte med eleven *260 $c2015 *300 $aS. 120-135$bfig. *5050 $aPygmalion i klasserommet? : Hva så med Pygmalion? ; Om å vite. -- Hva må til?. -- Refleksjon over praksis, individuelt og kollektivt ; "Fremsnakking" ; "Banking time" ; Mentor for læreren? . -- Avsluttende kommentarer. - Referanser. *7730 $tProblemløsningsmodeller$dOslo : Universitetsforl., cop. 2015$z9788215024943$w991515116834702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991516800604702202$b2021-10-31T03:13:17Z$z991516800604702202 ^