B2B - et strategisk rammeverk
Arild HaraldsenHar overordnet post
Haraldsen, Arild Artikkel Bokmål utgitt 2001
Haraldsen, Arild Artikkel Bokmål utgitt 2001
*0011003120 *00520190130100131.0 *007ta *008130820s2001 xx# 000 u nob *00900605caa a2200205 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990318332094702201 *035 $a(NO-TrBIB)031833209 *035 $a031833209-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *1001 $aHaraldsen, Arild$d1945-$0(NO-TrBIB)90353664$_13375500 *24510$aB2B - et strategisk rammeverk$cArild Haraldsen *260 $c2001 *300 $aS. 15-26 *7730 $tB2B$dOslo : Cappelen akademisk forl., cop. 2001$z8202217679$w990121229634702201 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:990318332094702202$b2021-10-31T03:13:36Z$z990318332094702202 ^