Hva resultatmåling forteller om undervisning. Analyse av dannelsesperspektiver i lese- og skriveopplæringen
Elsa LøfsnæsHar overordnet post
Løfsnæs, Elsa Artikkel Språk ikke angitt utgitt 2008
Løfsnæs, Elsa Artikkel Språk ikke angitt utgitt 2008
*0011011351 *00520190130101815.0 *007ta *008091215s2008 xx# 000 u und d *00900650caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990824746304702201 *035 $a(NO-TrBIB)08247463x *035 $a08247463x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aLøfsnæs, Elsa$d1946-$0(NO-TrBIB)90196658$_24479000 *24510$aHva resultatmåling forteller om undervisning. Analyse av dannelsesperspektiver i lese- og skriveopplæringen$cElsa Løfsnæs *260 $c2008 *300 $as. 292-303 *7730 $tAnsvarlighet i skolen$d[Oslo] : Cappelen akademisk forl., 2008$z9788202280079$w990808548344702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990824746304702202$b2021-10-31T03:14:06Z$z990824746304702202 ^