Digitale læringsplattformer (LMS) : støttende stillas - eller?
Kristin Holte HaugHar overordnet post
Haug, Kristin Holte Artikkel Bokmål utgitt 2012
Haug, Kristin Holte Artikkel Bokmål utgitt 2012
*0011021425 *00520190130105840.0 *007ta *008121211s2012 xx# 000 u nob d *00900637caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991238932834702201 *035 $a(NO-TrBIB)123893283 *035 $a123893283-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aHaug, Kristin Holte$d1959-$0(NO-TrBIB)3099337$4aut$_45269100 *24510$aDigitale læringsplattformer (LMS) :$bstøttende stillas - eller?$cKristin Holte Haug *260 $c2012 *300 $aS. 231-250 *7730 $tBarnehagelærerutdanningens kompleksitet$dOslo : Universitetsforl., cop. 2012$z9788215019413$w991237332194702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991238932834702202$b2021-10-31T03:14:39Z$z991238932834702202 ^