Forbrukeren er sosial : et forsvar for sosiale prosesser som utgangspunkt for forbrukerforståelse
Karl-Fredrik TangenHar overordnet post
Tangen, Karl-Fredrik Artikkel Bokmål utgitt 2006
Tangen, Karl-Fredrik Artikkel Bokmål utgitt 2006
*0011049099 *00520190130104048.0 *007ta *008110331s2006 xx# 000 u nob d *00900684caa a2200169 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991121425754702201 *035 $a(NO-TrBIB)112142575 *035 $a112142575-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aTangen, Karl-Fredrik$d1969-$0(NO-TrBIB)5064566$_67056200 *24510$aForbrukeren er sosial :$bet forsvar for sosiale prosesser som utgangspunkt for forbrukerforståelse$cKarl-Fredrik Tangen *260 $c2006 *7730 $tTall, tolkning og tvil bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring$dOslo : Cappelen akademisk, c2006$z9788202260453$z8202260450$w990608777904702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991121425754702202$b2021-11-01T03:19:47Z$z991121425754702202 ^