Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011059238 *00520190130110013.0 *007ta *008130425s2013 xx# f 000 u nno d *00901747caa a2200241 c 4500 *019 $bk *0247 $a22420$2itar *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991314462664702201 *035 $a(NO-TrBIB)131446266 *035 $a131446266-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aRedse, Arne$d1950-$0(NO-TrBIB)90662453$4aut$_25253000 *24510$aRLE-faget som arena for religions- og livssynsdialog$cArne Redse *260 $c2013 *300 $aS. 185-213 *5050 $aDialog i opplæringslova og læreplanverket for grunnskulen : Dialog i (NOU; 1995:9) : Identitet og dialog ; Dialog i formålsparagrafen i opplæringslova? ; Dialog i den generelle delen av læreplanverket ; Dialog i opplæringslova sine målsformuleringar for RLE-faget ; Dialog i RLE-læreplanen. -- Ulike typar dialog : ei vanleg klassifisering : "Dialogar" med monologisk intensjon ; Dialogar med læremessige og eksistensielle konfrontasjonar ; Dialogar om sosialetiske spørsmål og utfordringar ; Dialogar om felles religiøs kjerne og mål ; Dialogar med felles religiøs praksis ; Generelle formale og metodiske trekk ved ein god dialog. -- Vurdering av dialogtypane med tanke på bruk i RLE : Lærarrolla i RLE-dialogen ; Monologisk "dialog" i RLE? ; Dialogar med læremessige, eksistensielle konfrontasjonar i RLE ; Dialogar om sosialetiske spørsmål i RLE ; Dialogar om ein felles religiøs kjerne og mål i RLE? ; Dialogar med felles religiøs praksis i RLE? -- Konklusjonar -- Litteratur *7102 $aRLE på Sunnmøre (prosjekt)$0(NO-TrBIB)13024612$_127068900 *7730 $tKunnskap til hva?$dTrondheim : Akademika forlag, cop. 2013$z9788232102099$w991313327754702201 *901 $a80 *914 $aScientific *915 $a1 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991314462664702202$b2021-11-01T03:20:22Z$z991314462664702202 ^