*001107565
*00520250613133912.0
*007cr
*007ta
*008140226s1991 no 000 0 eng
*00901612cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999114076264702201
*035 $a(NO-LaBS)13453010(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092895352
*035 $a(NO-TrBIB)911407626
*035 $a911407626-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a061.3
*080 $a371.214
*084 $aPd 34(Jc 3)$2ubtkl/2
*24500$aCurriculum work and curriculum content :$btheory and practice : contemporary and historical perspectives : conference papers : University of Oslo, Institute for Educational Research, 10-12 October 1990$c[Bjørg B. Gundem, Britt Ulstrup Engelsen, Berit Karseth, eds.]
*260 $a[Oslo]$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$c[1991]
*300 $a208 s.$bfig.
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt$v5/91
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21
*653 $alæreplaner$apedagogisk$aforskning$ahistorie$avideregående$askoler$apensum$astudieplaner$aflere$askoletrinn$apedagogikk$aforsking$alæreplankonstruksjon$alæreplanarbeid$alæreplanteori$_31382100
*7001 $aEngelsen, Britt Ulstrup$d1944-$0(NO-TrBIB)90247718$_16438200
*7001 $aGundem, Bjørg Brandtzæg$d1927-$0(NO-TrBIB)90074181$_15611300
*7001 $aKarseth, Berit$d1960-$0(NO-TrBIB)90270178$_12453500
*830 0$aRapport / Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt$v5/91$_31382300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009062300051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999114076264702202$b2021-11-14T19:49:01Z$z999114076264702202
^