Argumentasjon som læringsstrategi : hvordan kan læreren tilrettelegge for elevenes faglige argumentasjon
av Sonja M. MorkHar overordnet post
Mork, Sonja M. Artikkel Bokmål utgitt 2006
Mork, Sonja M. Artikkel Bokmål utgitt 2006
*0011076669 *00520190130103448.0 *007ta *008101104s2006 xx# 000 u nob d *00900657caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991012677034702201 *035 $a(NO-TrBIB)101267703 *035 $a101267703-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aMork, Sonja M.$d1969-$0(NO-TrBIB)90969862$_64018000 *24510$aArgumentasjon som læringsstrategi :$bhvordan kan læreren tilrettelegge for elevenes faglige argumentasjon$cav Sonja M. Mork *260 $c2006 *300 $as. 127-144 *7730 $tLæringsstrategier$dOslo : Universitetsforl., cop. 2006$z9788215009438$z8215009433$w990604656624702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991012677034702202$b2021-11-02T03:19:48Z$z991012677034702202 ^