En studie av hva en lærer gjør for å lykkes med den inkluderende skolen
av Annlaug FlemHar overordnet post
Mæland, Annlaug Flem Artikkel Bokmål utgitt 2004
Mæland, Annlaug Flem Artikkel Bokmål utgitt 2004
*0011077945 *00520190130100416.0 *007ta *008090123s2004 xx# 000 u nob d *00900626caa a2200181 c 4500 *019 $bk *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990420409734702201 *035 $a(NO-TrBIB)042040973 *035 $a042040973-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aMæland, Annlaug Flem$0(NO-TrBIB)90411293$_17010600 *24513$aEn studie av hva en lærer gjør for å lykkes med den inkluderende skolen$cav Annlaug Flem *260 $c2004 *300 $as. 88-110 *7730 $tKlasseledelse$b2. utg.$dOslo : Universitetsforl., cop. 2004$z9788215006611$z8215006612$w990416809104702201 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990420409734702202$b2021-11-02T03:20:11Z$z990420409734702202 ^