Kampen om shopperne : kjøpesenter-reklamen : - Definitivt en merkevare
Jørgen Gulvik
Artikkel Bokmål
*0011103428 *008100630s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.8 *100 $aGulvik, Jørgen$4ivr$_129047500 *245 $aKampen om shopperne$bkjøpesenter-reklamen : - Definitivt en merkevare *300 $aS. 84-86, 88 : ill., port. *520 $aIntervju med Lise Bjerkelund, Ingebrigt Steen Jensen *650 $aMerkevarebygging$2norart$_21822900 *650 $akjøpesentre$2norart$_80502700 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *650 $areklame$2norart$_14287800 *700 $aBjerkelund, Lise;$4ive$_130771800 *700 $aJensen, Ingebrigt Steen$4ive$_130771900 *773 $tKapital$gÅrg. 40, nr. 10 (2010)$x0332-5423$w(NO-LaBS)303453(tnr) *999 $z1000473464$anorart:1000473464 ^