*0011105558 *008100806s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aSæverot, Herner$uUniversitetet i Bergen, Institutt for pedagogikk : herner.saverot@psych.uib.no$_130026700 *245 $aKierkegaard som lærer *300 $aS. 138-150, 155 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *600 $aKierkegaard, Søren$_19848200 *650 $aforførelse$9nor$2norart$_130026900 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aKierkegaard$9eng$_130106200 *653 $acommunication$9eng$_129698700 *653 $aexistential education$9eng$_131120100 *653 $aseduction$9eng$_130027200 *773 $tNorsk filosofisk tidsskrift$gÅrg. 45, nr. 2 (2010)$x0029-1943$w(NO-LaBS)397547(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nft/2010/02/art01 *999 $z1000475598$anorart:1000475598 ^