*001110741
*00520230309202655.0
*007ta
*008151023s2015 no m 00 0 nob
*00901506nam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a978-82-326-0989-5$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991518168594702201
*035 $a(NO-LaBS)13686947(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)151816859
*035 $a151816859-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*082 4$a373.1829$223
*08204$a373.089$qNO-OsNB$223/nor
*08274$a371.829$223/nor
*1001 $aChinga-Ramirez, Carla$4aut$_31866400
*24510$aSkolen ser ikke hele meg! :$ben narrativ og postkolonial studie av sosial ulikhet i den videregående skolen gjennom minoritetselevers erfaringer med å være annerledes /$cCarla Chinga-Ramirez
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Program for lærerutdanning$c2015
*300 $a349 s.$c25 cm
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2015:166
*500 $aSammendrag på engelsk og spansk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-07-17
*653 0$aminoritetselever$avideregående skole$_31866500
*653 5$anorge$_177571600
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bProgram for lærerutdanning$0(NO-TrBIB)98026399$4dgg$_31866600
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2015:166$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018071707581$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991518168594702202$b2021-11-14T19:49:17Z$z991518168594702202
^