The world on television : market-driven, public service news
Øyvind Ihlen · Artikkel · Engelsk
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011113478 *008101206s2010 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a070.43 *100 $aIhlen, Øyvind$uHandelshøyskolen BI, Institutt for kommunikasjon, kultur og språk : oyvind.ihlen@bi.no$_129604500 *245 $aThe world on television$bmarket-driven, public service news *300 $aS. 31-45 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $anyhetsformidling$2norart$_22125500 *650 $atv$2norart$_28363300 *653 $aforeign news$9eng$_132303300 *653 $apublic service$9eng$_132303400 *653 $atelevision news$9eng$_132303500 *700 $aAllern, Sigurd;$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon : sigurd.allern@media.uio.no$_132303600 *700 $aThorbjørnsrud, Kjersti;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Institutt for sosiologi og statsvitenskap, Trondheim : kjersti.thorbjornsrud@samfunn.ntnu.no$_132303700 *700 $aWaldahl, Ragnar$uUniversitetet i Oslo, Institutt for medier og kommunikasjon : ragnar.waldahl@media.uio.no$_107788300 *773 $tNORDICOM review : Nordic research on media & communication$gVol. 31, no. 2 (2010)$x1403-1108$w(NO-LaBS)553075(tnr) *999 $z1000483540$anorart:1000483540 ^