*0011139373 *008110502s2011 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.16 *100 $aDalen, Dag Morten$uHandelshøyskolen BI$_128639000 *245 $aMarkedsmakt og innovasjon på norsk sokkel *300 $aS. 40-45 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aFusjoner$2norart$_81140500 *650 $aLeverandører$2norart$_15577200 *650 $aoljeselskaper$2norart$_39651300 *650 $aøkonomiske analyser$9nor$2norart$_129735100 *700 $aHoel, Michael;$uUniversitetet i Oslo$_135023500 *700 $aStrøm, Steinar$uUniversitetet i Torino$_109227200 *773 $tSamfunnsøkonomen$gÅrg. 125 (65), nr. 3 (2011)$x1890-5250$w(NO-LaBS)202293(tnr) *999 $z1100492528$anorart:1100492528 ^