Er generell pedagogisk kompetanse tilstrekkelig for å sikre en inkluderende skole?
Ragnar Thygesen
Artikkel Bokmål
*0011140359 *008110518s2011 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.9 *100 $aThygesen, Ragnar$4aut$_135144500 *245 $aEr generell pedagogisk kompetanse tilstrekkelig for å sikre en inkluderende skole? *300 $aS. 103-114 *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $ainkluderende opplæring$9nor$2norart$_134573000 *650 $aspesialpedagogikk$9nor$2norart$_129390900 *700 $aBobo, Velibor Kovac$4aut$_135144600 *700 $aBriseid, Lars Gunnar;$4aut$_135144700 *700 $aCameron, Davis Lansing;$4aut$_135144800 *700 $aTveit, Anne Dorthe;$4aut$_135144900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 95, nr. 2 (2011)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2011/02/art02 *999 $z1100493518$anorart:1100493518 ^