Hvordan bidrar rammeplanen for norsk sykepleierutdanning til akademisk profesjonskompetanse?
Betty-Ann Solvoll
Artikkel Bokmål
*0011160182 *008120523s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aSolvoll, Betty-Ann$4aut$uUniversitetet i Nordland : bas@uin.no$_132010300 *245 $aHvordan bidrar rammeplanen for norsk sykepleierutdanning til akademisk profesjonskompetanse? *300 $aS. [22]-33 *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $arammeplaner$9nor$2norart$_130411900 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *700 $aGranum, Vigdis$4aut$uHøgskolen i Oslo : vigdis.granum@hioa.no$_134320200 *700 $aOpsahl, Gry;$4aut;$uHøgskolen i Oslo : gry.opsahl@hioa.no$_137271800 *773 $tUniped$gÅrg. 35, nr. 1 (2012)$x1500-4538$w(NO-LaBS)920953(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2012/01/hvordan_bidrar_rammeplanen_for_norsk_sykepleierutdanning_ti *999 $z1200513424$anorart:1200513424 ^