*001117431
*00520160622161453.0
*007ta
*008150901s2014 no# 000 0 eng
*00901543cam a2200325 c 4500
*015 $a1526922$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788257512378$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991513377804702201
*035 $a(NO-LaBS)13925223(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)151337780
*035 $a151337780-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a507.12$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aBjønness, Birgitte$d1966-$0(NO-TrBIB)90709507$4aut$_32860000
*24510$aOpen inquiry in science classrooms :$bexploring and developing teachers' practices in upper secondary school = Åpne utforskende arbeidsmåter i naturfag : forskning og utvikling av læreres praksis i videregående skole$cBirgitte Bjønness
*24631$aÅpne utforskende arbeidsmåter i naturfag$bforskning og utvikling av læreres praksis i videregående skole
*260 $aÅs$bFaculty of Environmental Sciences and Technology, Department of Mathematical Sciences and Technology, Norwegian University of Life Sciences$c2014
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aPhilosophiae doctor (PhD) thesis$v2014:77
*500 $aSammendrag på norsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges miljø- og biovitenskapelige universitet, Ås, 2014
*7102 $aNorges miljø- og biovitenskapelige universitet$bInstitutt for matematiske realfag og teknologi$0(NO-TrBIB)14024567$4dgg$_204468400
*830 $aPhilosophiae doctor (PhD) thesis$v2014:77$w990424668734702201$_13191000
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991513377804702202$b2021-11-14T19:49:47Z$z991513377804702202
^