Lærer-elev-relasjonen : betydning for elevenes motivasjon og læring
Roger Andre Federici
Artikkel Bokmål
*0011180807 *008130322s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.102 *100 $aFederici, Roger Andre$4aut$_132382700 *245 $aLærer-elev-relasjonen$bbetydning for elevenes motivasjon og læring *300 $aS. 58-63 : port. *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $amotivasjon$9nor$2norart$_128737600 *650 $askolemiljø$9nor$2norart$_133178600 *700 $aSkaalvik, Einar M.$4aut$_135009600 *773 $tBedre skole$gNr. 1 (2013)$x0802-183X$w(NO-LaBS)32728(tnr) *999 $z1300534091$anorart:1300534091 ^