Grunnskolelæreres selvinitierte bruk av informasjonskilder for å søke spesialpedagogisk kunnskap
Rune Andreassen
Artikkel Bokmål
*0011182684 *008130429s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.1 *100 $aAndreassen, Rune$4aut$_134221600 *245 $aGrunnskolelæreres selvinitierte bruk av informasjonskilder for å søke spesialpedagogisk kunnskap *300 $aS. 110-126 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aInformasjonskompetanse$2norart$_51303700 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aspesialpedagogikk$9nor$2norart$_129390900 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 97, nr. 2 (2013)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2013/02/grunnskolelreres_selvinitierte_bruk_av_informasjonskilder_ *999 $z1300535972$anorart:1300535972 ^