Bruk og nytte av kundelønnsomhetsanalyser i store norske foretak
Gard Gustav Havelin
Artikkel Bokmål
*0011187209 *008130731s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a657.48 *100 $aHavelin, Gard Gustav$4aut$uAccenture$_140274000 *245 $aBruk og nytte av kundelønnsomhetsanalyser i store norske foretak *300 $aS. 38-49 : ill., port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aKundelønnsomhet$2norart$_28471500 *700 $aHelgesen, Øyvind$4aut$uHøgskolen i Ålesund ; Norges handelshøyskole (NHH)$_100035300 *700 $aHelsem, Ane Emilie Ro;$4aut;$uDeloitte$_140274100 *773 $tMagma$gÅrg. 16, nr. 4 (2013)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1300540505$anorart:1300540505 ^