Utdanningsvitenskapens delegitimering av pedagogikk
Herner Sæverot
Artikkel Bokmål
*0011203510 *008140403s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aSæverot, Herner$4aut$uUniversitetet i Bergen, Det psykologiske fakultet, Institutt for pedagogikk, Bergen, Norge$_130026700 *245 $aUtdanningsvitenskapens delegitimering av pedagogikk *300 $aS. 21-33 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *600 $aDale, Erling Lars$_128955500 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *653 $aBildungpedagogikk as an academic descipline$9eng$_142027000 *653 $aErling Lars Dale$9eng$_142027100 *653 $alearning$9eng$_130651000 *773 $tNordic studies in education$gVol. 34, no. 1 (2014)$x1891-5914$w(NO-LaBS)689614(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/np/2014/01/utdanningsvitenskapens_delegitimering_av_pedagogikk *999 $z1400557010$anorart:1400557010 ^