Praksis som læringsmetode i ingeniørutdanningen : erfaringer fra ingeniørstudiet i undervannsteknologi - drift og vedlikehold ved Høgskolen i Bergen (HiB)
Laila Linde Lossius
Artikkel Bokmål
*0011205969 *008140523s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.17 *100 $aLossius, Laila Linde$4aut$uHøgskolen i Bergen, Avdeling for ingeniørutdanning, Bergen$_142294900 *245 $aPraksis som læringsmetode i ingeniørutdanningen$berfaringer fra ingeniørstudiet i undervannsteknologi - drift og vedlikehold ved Høgskolen i Bergen (HiB) *300 $aS. [4]-19 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *610 $aHøgskolen i Bergen (HiB)$_137426800 *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $aingeniørutdanning$2norart$_26563200 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *650 $aundervisningsmetoder$2norart$_24169100 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gVol. 37, nr. 2 (2014)$x1893-8981 *8564 $uhttp://www.idunn.no/uniped/2014/02/praksis_som_laeringsmetode_i_ingenioerutdanningen_erfaringe *999 $z1400559474$anorart:1400559474 ^