Undersøkende praksis : tema- og prosjektorientert bildeundervisning
Erling Framgard
Artikkel Bokmål
*0011212835 *008141009s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a701 *100 $aFramgard, Erling$4aut$_143052600 *245 $aUndersøkende praksis$btema- og prosjektorientert bildeundervisning *300 $aS. 1-21 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abilder$2norart$_67890100 *650 $abildespråk$9nor$2norart$_143052700 *650 $akommunikasjon$9nor$2norart$_128964600 *653 $aimage kommunication$9eng$_143052800 *653 $aintentionality and image linguistic techniques$9eng$_143052900 *653 $ainvestigative practice$9eng$_143053000 *653 $aproject methods$9eng$_143053100 *653 $ascholarly traditions$9eng$_143053200 *653 $ateachers' role$9eng$_143053300 *653 $athe third way of visual arts education$9eng$_143053400 *773 $tFormakademisk [elektronisk ressurs]$gVol. 7, no. 2 (2014)$x1890-9515 *8564 $uhttps://doi.org/10.7577/formakademisk.607 *999 $z1400566366$anorart:1400566366 ^