Fra "early intervention" til tidlig innsats : utfordringer ved adopsjon av amerikanske intervensjonsprogrammer til norsk pedagogikk
Stine Vik
Artikkel Bokmål
*0011215197 *008141119s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a379.481 *100 $aVik, Stine$4aut$uHøgskolen i Lillehammer, Avdeling for pedagogikk og sosialfag$_143281100 *245 $aFra "early intervention" til tidlig innsats$butfordringer ved adopsjon av amerikanske intervensjonsprogrammer til norsk pedagogikk *300 $aS. 45-57 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aInkludering$2norart$_14286100 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *650 $autdanningspolitikk$2norart$_24248200 *700 $aHausstätter, Rune Sarromaa$4aut$uHøgskolen i Lillehammer, Avdeling for pedagogikk og sosialfag$_134040000 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 79, nr. 6 (2014)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z1400568731$anorart:1400568731 ^