Fellesskap i oppløysing? : differensieringspraksis på 6. trinn
Inger Karin Auestad
Artikkel Nynorsk
*0011227680 *008150630s2015 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a372.1102 *100 $aAuestad, Inger Karin$4aut$uUniversitetet i Stavanger$_143437700 *245 $aFellesskap i oppløysing?$bdifferensieringspraksis på 6. trinn *300 $a17 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aTilpasset opplæring$2norart$_57010200 *650 $abarneskoler$9nor$2norart$_129651600 *650 $adifferensiering$2norart$_40088100 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $aadapted learning$9eng$_142239100 *653 $adifferentiating based on ability$9eng$_144454600 *653 $astructures of participation$9eng$_144454700 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 9, nr. 1 (2015)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1491 *999 $z1500581258$anorart:1500581258 ^