Pædagogikken mellem det bureaukratiske og det postmoderne praksisfelt
Tone Saugstad
Artikkel Dansk
*0011230243 *008150812s2015 xx# 000 0 dan *019 $bk *08230$a370.1 *100 $aSaugstad, Tone$4aut$_142867600 *245 $aPædagogikken mellem det bureaukratiske og det postmoderne praksisfelt *300 $aS. 87-101 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abyråkrati$2norart$_17328100 *650 $aforskningsbasert praksis$9nor$2norart$_138427500 *650 $akunnskapsbasert praksis$9nor$2norart$_129349100 *650 $apedagogikk$9nor$2norart$_128952100 *653 $aa post-modern condition$9eng$_144698200 *653 $abeureucracy$9eng$_144698300 *653 $aevidencebased practice$9eng$_143164600 *653 $apractical knowledge$9eng$_141502500 *653 $athe field of practice$9eng$_144698400 *653 $atheory and practice$9eng$_130174700 *773 $tNordic studies in education$gVol. 35, nr. 2 (2015)$x1891-5914$w(NO-LaBS)689614(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/np/2015/02/paedagogikken_mellem_det_bureaukratiske_og_det_postmoderne_p *999 $z1500583843$anorart:1500583843 ^