*0011230292 *008150812s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a658.8 *100 $aLervik-Olsen, Line$4aut$uHandelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring$_144704900 *245 $aBør vi involvere kundene? *300 $aS. 52-60 : ill., port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aVerdiskaping$2norart$_10664600 *650 $abedrifter$2norart$_66835300 *650 $akunderelasjoner$2norart$_122573300 *650 $amarkedsføring$9nor$2norart$_128633000 *700 $aGustafsson, Anders;$4aut;$uHandelshøyskolen BI ; Karlstad Business School$_144704800 *700 $aLorentzen, Bengt G.$4aut$uHandelshøyskolen BI, Norsk kundebarometer$_144705000 *700 $aSilseth, Pål R.;$4aut;$uHandelshøyskolen BI, Norsk kundebarometer$_144705100 *773 $tMagma$gÅrg. 18, nr. 4 (2015)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1500583892$anorart:1500583892 ^