Marginalisert eller synliggjort? : flerspråklige barnehageansattes kompetanse og rolle
Elena Tkachenko
Artikkel Bokmål
*0011231618 *008150910s2015 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.21 *100 $aTkachenko, Elena$4aut$_130207600 *245 $aMarginalisert eller synliggjort?$bflerspråklige barnehageansattes kompetanse og rolle *300 $aS. 244-255 : port. *500 $aHeftet har tittelen: Mangfold *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aFlerspråklighet$2norart$_19577500 *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $abarnehagelærere$9nor$2norart$_139543700 *650 $aspråkutvikling$2norart$_33166800 *700 $aBratland, Kari;$4aut$_144865800 *700 $aGiæver, Katrine;$4aut$_144865900 *700 $aSyed, Bushra Fatima$4aut$_138932700 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 99, nr. 3/4 (2015)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/npt/2015/03/marginalisert_eller_synliggjort_-_flerspraaklige_barnehagea *999 $z1500585222$anorart:1500585222 ^