Digital storytelling in teacher education : a meaningful way of integrating ICT in ESL teaching
Fredrik Mørk Røkenes · Artikkel · Engelsk
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011241506 *008160509s2016 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a370.711 *100 $aRøkenes, Fredrik Mørk$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Program for lærerutdanning$_131923200 *245 $aDigital storytelling in teacher education$ba meaningful way of integrating ICT in ESL teaching *300 $aS. 311-328 : ill. *500 $aHeftet har tittelen: Lærerutdanning i det 21. århundre: tradisjoner, utfordringer, endring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aOm hvordan bruken av digitale fortellinger i lærerutdanningen kan bidra til å utvikle lektorstudenters digitale kompetanse og fremme innovativ bruk av IKT i engelskundervisningen. - ICT står for: Information and communications technology. - ESL står for: English as a second language. - Norsk sammendrag *650 $adigital$akompetanse$2norart$_75841800 *650 $adigitale fortellinger$9nor$2norart$_139353400 *650 $afremmedspråk$2norart$_61659900 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *653 $aESL didactics$9eng$_145944700 *653 $adigital storytelling$9eng$_139353500 *653 $aprofessional digital competence$9eng$_143426000 *653 $astudent teachers$9eng$_132051900 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *653 $ateacher educators$9eng$_145941800 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 2 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2431 *999 $z1600595146$anorart:1600595146 ^