Musikkfaget i norsk grunnskole : læreres kompetanse og valg av undervisningsinnhold i musikk
Jon Helge Sætre
Artikkel Bokmål
*0011248074 *008161010s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.87 *100 $aSætre, Jon Helge$4aut$uNorges musikkhøgskole, Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi$_132384500 *245 $aMusikkfaget i norsk grunnskole$blæreres kompetanse og valg av undervisningsinnhold i musikk *300 $a18 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aKompetanse$2norart$_29494500 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $amusikk$9nor$2norart$_128789100 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $acompetence$9eng$_129646300 *653 $aeducational content$9eng$_146617100 *653 $agender$9eng$_128592800 *653 $amusic$9eng$_130174300 *653 $ateachers$9eng$_135204700 *700 $aNeby, Thor Bjørn$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning$_146617200 *700 $aOphus, Tone;$4aut;$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning$_146617300 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 3 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2876 *999 $z1600601747$anorart:1600601747 ^