Markedssentimentet og konsumentens budsjettbetingelse : en hypotese om tilstandsbetingede økonomiske valg som drivkraft for økonomisk ustabilitet
Svein Oskar Lauvsnes
Artikkel Bokmål
*0011249626 *008161107s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a339.5 *100 $aLauvsnes, Svein Oskar$4aut$uNord universitet, Handelshøyskolen$_138582900 *245 $aMarkedssentimentet og konsumentens budsjettbetingelse$ben hypotese om tilstandsbetingede økonomiske valg som drivkraft for økonomisk ustabilitet *300 $aS. 18-32 : ill., port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $afinanskriser$2norart$_46205000 *650 $amakroøkonomisk$apolitikk$2norart$_64534900 *650 $apengemengdevekst$9nor$2norart$_146770800 *773 $tSamfunnsøkonomen$gÅrg. 130, nr. 3 (2016)$x1890-5250$w(NO-LaBS)202293(tnr) *999 $z1600603328$anorart:1600603328 ^